Eerste dag bezoek aan Madrid - Reisverslag uit El Escorial, Spanje van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu Eerste dag bezoek aan Madrid - Reisverslag uit El Escorial, Spanje van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu

Eerste dag bezoek aan Madrid

Door: TheaPiet

Blijf op de hoogte en volg Thea en Piet en Judith en Perry

23 April 2010 | Spanje, El Escorial

22 april. Maar eerst hebben we gisteren El Escorial en Segovia bezocht. In El Escorial een rondleiding met een Spaanse gids gehad. Ons Thee kwam dus helemaal aan haar trekken. Daar hebben we gezien hoe Philips II ook Vrouwenpolder in wist te nemen. Toen we eenmaal weer buiten kwamen was de lucht zwart. Maar we konden nog droog en op een heel gezellig pleintje koffie drinken een een broodje eten. Toen via een gebergte tot 1850 mtr en nog wat sneeuw naar Segovia. Daar hebben we een trip met de toeristenbus genomen. Erg mooi allemaal.
23 april. Ons Thee vandaag een jaar thuis. Dat hebben we niet gevierd hoor. Met de bus en metro naar het centrum van Madrid. Een geweldige stad. Mooie gebouwen o.a. het Koninklijk Paleis waar we niet in zijn gegaan want daar stond een rij van jewelste. Wel de tuinen er tegenover bezocht.
En natuurlijk de nodige terrasjes bezocht (zie foto).
En voor de mensen die denken dat wij niet genieten of nog te gehaast zijn, nee hoor, we genieten volop

• 23 April 2010 - 16:38

Marjolein:

Hola chica,

Has visitiendo (of zoiets) el Prado y la plaza Mayor ????

Besos,
    Otra chica

• 23 April 2010 - 19:17

Anny Meijers:

MADRID????waar ligt da ok al wir?????oh ja vandaag geheugentraning gehad,ik wit ut wir....in spanje goed he.
    ik lees en zie het,jullie genieten en das goe.....

• 23 April 2010 - 19:28

Gerrie Jan:

Je hebt luxe paarden en werk paarden en dat zijn we nu , en jullie zijn nu de gelukkige luxe paarden.we zeggen geniet maar lekker . groetjes gerrie en jan

• 24 April 2010 - 10:19

Alton En Margot:

Pracht naam heeft dat caféetje waar jullie (Thea) zitten. Carpe diem. Inderdaad, doe dat ook maar met volle teugen. Wij zijn ook al echt aan het aftellen. Voor beiden nog 1 1/2 dag werken en dan op naar Frankrijk. Kus