Wat een rust! - Reisverslag uit Roda de Barà, Spanje van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu Wat een rust! - Reisverslag uit Roda de Barà, Spanje van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu

Wat een rust!

Door: TheaPiet

Blijf op de hoogte en volg Thea en Piet en Judith en Perry

16 Mei 2010 | Spanje, Roda de Barà

13 mei We hebben een hele leuke avond gehad met Evert en Suzanne en Evert komt ons vandaag om 10.30 halen voor een bezichtiging van Vinaros. Zij zijn heel goed ingeburgerd en hebben inmiddels veel vrienden en weten dus ook veel over de stad te vertellen. We halen Suzanne om 1 uur op en gaan we eten in een voormalig klooster op ongeveer 20 km, in de bergen. We hebben vorstelijk gegeten. Die morgen hebben we wel geluk gehad, Thea had n.l. de dag ervoor mijn bankpasje in de automaat laten zitten en kwam daar dus ’s morgens achter. Evert heeft ons naar de bank gereden en het pasje was daar gelukkig afgegeven. Voor dit geluk hebben we nog maar een kaarsje opgestoken. De camping was heel goed en samen met Evert en Suzanne waren het twee hele leuke en gezellige dagen.
14 mei. We vertrekken naar Roda de Bara, naar Camping Stel, waar wij heel wat keren geweest zijn. de meeste tijd samen met de kinderen. Wat heel bijzonder was da,t toen wij ons gingen melden bij de receptie, dat de baas nu (een van de zoons van de baas vroeger) ons meteen herkende. Zijn we toch niet veel ouder geworden! Het weer is zwaar bewolkt en niet warmer dan 12 graden, maar wordt de komende week beter en we gaan er dan ook lekker van genieten. We hebben een leuk plekje op de camping en het voelt weer heel vertrouwd. Onze buren zijn Spanjaarden die op vrijdagavond komen en zondag weer naar huis gaan. Wij hadden gedacht dat de camping meer bezet zou zijn maar ook hier is het dus crisis.
16 mei. De komende dagen gaan hopelijk verlopen zoals vandaag. De temperatuur stijgt, de wind neemt af en de zon schijnt uitbundig. Voor ons tijd om wat te luieren aan het strand, lekker wat te eten en vooral niet te vergeten lekker wat te drinken. Voorlopig horen jullie ons dus niet meer omdat er niets cultuurs te vertellen is.

• 16 Mei 2010 - 20:39

JAN EN GERRIE :

Hello leuk op onze camping STEl zet de strandstoelen maar vast klaar en t palmpje maar koud in de palm bar Geniet maar lekker van de zon en rust maar lekker uit groetjes van ons

• 17 Mei 2010 - 12:51

Yolande En Hans:

Ik heb net even al jullie verhalen bijgelezen. Wat lekker zo heerlijk rondtoeren. Jullie zullen wel geen heimwee hebben naar het Hollandse weertje.
    Wij moeten er erg aan wennen! Na thuiskomst direct de verwarming aangedaan.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Tot snel, Yolande

• 17 Mei 2010 - 15:50

Rob:

Oh wat lekker! Leuk detail nu jullie daar zijn, ik heb laatst Mireille Evers teruggevonden en wat gemaild. Erg leuk! Geniet ervan!

• 17 Mei 2010 - 19:17

Anny Meijers:

Wat een geluk dat thea nog wist waar zij dat bankpasje gelaten had...tja tijd dus om naar huis te komen, en weer aan de GEHEUGENTRAINING deel te nemen,t is nodig haha

• 18 Mei 2010 - 08:27

Alton En Margot:

Geniet maar lekker van de dagen rust in Roda de Bara. Bij mij komen de herinneringen ook meteen weer boven, mn het restaurantje bij jullie buurcamping. Wat een bof dat het pasje binnen was afgegeven, anders had je dat gedoe met blokkeren enz. Wij zitten weer in het normale ritme en jawel hier komt de zon ook. Dit weekend gaan wij met gezin naar Kijkduin. Dikke kus.

• 18 Mei 2010 - 20:44

Jeanne:

wat een geweldige reis!
    en wat hebben jullie veel gezien,met belangstelling heb ik jullie verslagen gevolgd.
    geniet nog van de laatste vacantie dagen en ik wens jullie een goede reis terug