de laatste twee dagedn in Frankrijk - Reisverslag uit Honfleur, Frankrijk van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu de laatste twee dagedn in Frankrijk - Reisverslag uit Honfleur, Frankrijk van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu

de laatste twee dagedn in Frankrijk

Door: TheaPiet

Blijf op de hoogte en volg Thea en Piet en Judith en Perry

23 Juni 2012 | Frankrijk, Honfleur

Gisteren, 22 juni, zijn wij om 9.30 uur uit St. Malo vertrokken naar Honfleur. Het weer was prima en wij stonden om 13.00 uur weer op de camping, zo'n 6 km van Honfleur. Na gegeten te hebben zijn we aan een wandeling in de buurt begonnen. Veel klimmen en om 17.00 uur waren we weer terug op de camping.
Vandaag, 23 juni naar Honfleur. Daar was het ook nog markt wat een hele drukte veroorzaakt want Honfleur is bij uitstek een toeristisch plaatsje. Heerlijk om daar aan de oude haven op een terrasje koffie met een Crepe Chocolat te eten. En mensen kijken natuurlijk. We hebben 3 wandelingen door het stadje en de omgeving gemaakt. De zon scheen regelmatig en de temperatuur was o.k.
Dit voelt echt als vakantie.
Maar .....het was onze laatste dag. Morgen nog zo'n 500 km rijden en we zijn weer in Best.
Iedereen bedankt voor de reacties, altijd leuk om te lezen en weer tot ziens in Nederland.

• 23 Juni 2012 - 19:22

Roos:

fijn dat je nog even mag genieten van de koffie en crepe huppelepup....zal je wel verdiend hebben...nu terug naar ala casa en ik hoop dat we hier dan beter weer krijgen...neem aub geen regen mee die schijnen we hier morgen ook weer te krijgen..goed oppassen en tot gauw groetjes roos.. het was ook leuk om te lezen hoe jullie het hadden en ik had ze graag gelezen...

• 24 Juni 2012 - 19:52

Hans En Yolande:

Ondertussen zijn jullie alweer veilig thuis denken we. Wat jammer dat de zon het zo liet afweten.
    Jullie vakantie meebeleven was ook heel leuk. Maar uit ervaring weten we dat reacties lezen ook heel leuk is....
    Tot snel XXX

• 25 Juni 2012 - 10:01

Monique:

Eindelijk even tijd gevonden om alle verslagen eens goed door te lezen. Wat een pech hebben jullie gehad met het weer. Jammer hoor! Maar ook lees ik dat jullie er ondanks het weer een hardstikke fijne vakantie van hebben gemaakt. Nu weer lekker thuis en wie weet deze route nog een keer met mooi weer?!
    Lieve groetjes van Monique