Onderweg in Zuid Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu Onderweg in Zuid Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Thea en Piet en Judith en Perry Baar - WaarBenJij.nu

Onderweg in Zuid Afrika

Door: Thea en Piet

Blijf op de hoogte en volg Thea en Piet en Judith en Perry

02 November 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Op 9 november a.s. start onze 2e reis naar Zuid Afrika. Tien jaar geleden zijn wij daar ook geweest. Nu starten we weer in johannesburg en komen we tenslotte uit in Kaapstad maar volgen een andere route.
Deze keer gaan we samen met Judith en Perry.
Op de luchthaven van Johannesburg staat (als het goed is) een Toyota Avanza voor ons klaar en starten wij onze reis van ca. 4000 km.

• 02 November 2015 - 16:16

Piet:

Thea Piet Judith en Perry.heel veel plezier kijk uit en geef ons leuke verslagen en mooie foto's . Gr . Jolanda en Piet

• 02 November 2015 - 16:48

Gerrie En Jan:

Hoi Piet en Thea en natuurlijk ook Judith en Perry......we beginnen met goede reis....en geniet van deze bijzondere vakantie.....we blijven jullie volgen.

• 02 November 2015 - 17:20

Margot:

Hallo Piet, Thea, Judith en Perry. Wij wensen jullie een heel mooie en veilige reis. Geniet van de weken samen en vooral het mooie land. Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Groetjes Alton en Margot.

• 02 November 2015 - 19:07

Bert En Louise:

Thea,Piet Judith en Perry,ook wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.
    We kijken weer uit naar jullie verslagen.
    Gr. Bert en louise

• 02 November 2015 - 20:07

Dalie@Christ:

Thea,Piet Judith en Perry, dat wordt dus weer genieten alleen nu met een groter gezelschap. Kei leuk, geniet! Heel graag blijven wij op de hoogte.

• 08 November 2015 - 14:09

Geert En Carin:

lieve mensen ga genieten van deze bijzondere reis en we zullen jullie op de "voet" volgen!!
    Goede vlucht en heel veel mooie momenten